« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. 1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. 2. Przedstawienie porządku obrad.

3. 3. Informacje:

1) Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach Rady w okresie międzysesyjnym.

2) Informacja Prezydenta Miasta o pracy w okresie międzysesyjnym.

3) Pytania i uwagi radnych do informacji Przewodniczącej Rady o pracy Rady oraz sprawozdania Prezydenta Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.

4. Sprawozdanie z działalności Komisji Budżetowej Rady Miejskiej w Sosnowcu.

5. Przyjęcie Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Sosnowca na lata 2025-2044 i budżetu miasta Sosnowca na 2025 rok.

1) Prezentacja przez Prezydenta Miasta projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Sosnowca na lata 2025-2044 oraz projektu budżetu miasta Sosnowca na rok 2025.

2) Przedstawienie opinii stałych komisji Rady Miejskiej, w tym Komisji Budżetowej.

3) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach.

4) Dyskusja.

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr 92/VI/2024 Rady Miejskiej w Sosnowcu z dnia 26 września 2024 roku w sprawie zaciągnięcia pożyczki długoterminowej wspierającej zieloną transformację miast w Banku Gospodarstwa Krajowego (druk nr 176).

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie hipoteki umownej na zabudowanej nieruchomości położonej w Sosnowcu przy ul. Piłsudskiego 2 i Teatralnej 1 oznaczonej numerami działek 3390, 3389 oraz 3559 obręb 0011 Sosnowiec stanowiącej własność Gminy Sosnowiec (druk nr 173).

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyznania pierwszeństwa w nabyciu budynku położonego w Sosnowcu przy ul. Wojska Polskiego 8a (druk nr 174).

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia stawki jednostkowej dotacji przedmiotowej przyznanej z budżetu miasta na rok 2024r. w kwocie 1 456 661,55 zł dla Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych w Sosnowcu do wykonania remontu 32 lokali mieszkalnych – pustostanów (druk nr 175).

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr 235/XV/2011 Rady Miejskiej w Sosnowcu z dnia 27 października 2011 r. w sprawie wydzielenia z zasobu mieszkaniowego Miasta Sosnowca lokali mieszkalnych przeznaczonych do wynajmowania na czas trwania stosunku pracy (druk nr 163).

14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę Sosnowiec porozumienia z Gminą Racibórz w sprawie udzielenia przez Izbę Wytrzeźwień w Sosnowcu świadczeń na rzecz osób nietrzeźwych doprowadzonych z terenu Gminy Racibórz (druk nr 165).

15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę Sosnowiec porozumienia z Gminą Tarnowskie Góry w sprawie udzielenia przez Izbę Wytrzeźwień w Sosnowcu świadczeń na rzecz osób nietrzeźwych doprowadzonych z terenu Gminy Tarnowskie Góry (druk nr 166).

16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę Sosnowiec porozumienia z Gminą Tychy w sprawie udzielenia przez Izbę Wytrzeźwień w Sosnowcu świadczeń na rzecz osób nietrzeźwych doprowadzonych z terenu Gminy Tychy (druk nr 164).

17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr 9/I/2024 Rady Miejskiej w Sosnowcu z dnia 7 maja 2024 roku w sprawie powołania Komisji Zdrowia, Rodziny i Polityki Społecznej Rady Miejskiej w Sosnowcu, ustalenia jej składu osobowego oraz zakresu działania (druk nr 168).

18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr 10/I/2024 Rady Miejskiej w Sosnowcu z dnia 7 maja 2024 roku w sprawie powołania Komisji Oświaty Rady Miejskiej w Sosnowcu, ustalenia jej składu osobowego oraz zakresu działania (druk nr 169).

19. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr 11/I/2024 Rady Miejskiej w Sosnowcu z dnia 7 maja 2024 roku w sprawie powołania Komisji Gospodarki Komunalnej i Komunikacji Rady Miejskiej w Sosnowcu, ustalenia jej składu osobowego oraz zakresu działania (druk nr 175).

20. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi z dnia 29 października 2024 roku na Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu (druk nr 167).

21. Zapytania, wnioski i interpelacje.

22. Komunikaty.

23. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej